Malena och Jens Bröllop!!!

Ahh vilket underbart bröllop... Fått många sms nu på morgonen folk som vill se foto på hur fina vi var allihopa!! Så jag tänkte lägga upp några här..

På Maries salong var det fullt upp..




hihi prinsesstårta passade idag..




Jag fick håret fixat av camilla, jätte fint!!! Sedan kom Petra och hämtade mig vi körde hem till mig..jag blev sminkad och fick fina naglar.. Anna o Petra hjälpte mig med allt! TACK!!
Blev jag fin??

Önnestad Kyrka







På väg ut från kyrkan, nygifta!!

Såp bubblor hihi..

Vet inte vad Camilla gör här men hon är inte så kort hihi,ser lustigt ut..hon böjer sig på ngt sätt haha

Alla va såå fina..

Ingen dålig bil dem åkte runt i..

Såå fina!


Festen va på stadshotellet.. jag hade försökt att fixa en överaskning till malena främst, men verkade inte gå så bra..tills jag kom på att min kompis jobbade på banken.. Måns Zelmerlöv skulle spela på banken samma kväll och vi var bara några meter där i från..jag smsade sara på banken och undra om hon kunde hjälpa mig att kanske fixa in Måns till oss 5 min för att överaska Malena..(Malena tycker väldigt mkt om Måns)
hon svarade lite senare att jag kunde gå över och prata med honom för han va på banken då..va runt 18 tiden.. haha närvös som jag va gick jag över och pratade med Måns.. han sa att det kanske skulle kunna fixa sig..han tog mitt nr och skulle höra av sig om han kom över..han ville då jag skulle möta honom, jag ville oxå hinna säga tll toastmasten isf..

Plötsligt kom det ett sms.. Då va han på väg.. Hjälp haha..
Mötte honom, sa till Lotta toastmastern och Måns gästade festen..Malena blev chockad och säkert många av gästerna oxå hihi..han gick fram o kramade henne och sjöng jag må dem leva!! Självklart tog jag själv oxå en kram hahah!!

Bamse kram!!!

Här sjunger han hihih..

han va lite blyg faktiskt..

jens är ute, killarna passar på att pussa bruden!!



haha jens målade av malena på svensexan..malena ser inte nöjd ut hahah

Malenas resultat av jens hihi

Här spelar vi upp låtarna dem fick spela in på svensexan/möhippan

Usch Jens tyckete det va jobbigt..

Tänder ett ljus för varje gäst..

Glada stiliga killar











Denna fina bilden får avsluta detta bild inlägg :-) Tack för en fantastisk dag!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åhhhh, så fina alla var! Blev du lite sugen nu när ni fick öva, ha ha ha! Busigt av dig med Måns,riktigt modigt gjort att bara knata dit o prata med honom. Trodde jag inte om dig Bettan, bra jobbat! Söt han va,hi. Hoppas allt gick enligt plan hela kvällen, såg ut att vara ett fantastiskt fint bröllop! Längtar efter ert... Puss puss

2009-08-16 @ 12:38:14
Postat av: malena

Tack för att jag fick kramas med både min drömprins(Jens) och Måns på min bröllopsdag! (= Vad mer kan man önska sig??!!!

2009-08-16 @ 21:19:59
Postat av: sandra

hihi såå kul att han kom :-) Tack själv malena för ett fantastiskt bröllop :-)

2009-08-16 @ 21:21:57
Postat av: Linda

Åh vilka fina bilder på alla :) Alla var verkligen så fina å stiliga :)



Å de me Måns var verkligen pricken över i:et :)



Puss

2009-08-18 @ 18:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0