Ledig idag..

Hade tid på kör skolan 9,30 idag..fick köra liten landsväg ute i nosaby.. gick sådär.. börjar gå lite bättre iallafall.. måste komma igång med teorin oxå nu..ledig lite nästa vecka så då blir det nog att plugga..
Sedan gick jag o Rickard till Marie för hon skulle klippa Rickard och färga min utväxt lite så vi är snygga till bröllopet på lördag..
Jag gick en runda på stan, handlade lite mat..fixade o grejade lite..
Nu tror jag läget är under kontroll haha.. ska bli jätte kul på lördag.. alla kommer vara så fina.. Hoppas Anna som ska sminka mig har vattenfast mascara hahah..bölig som jag är..

Rickard har varit och hjälpt Malena o Jens lite idag, men jag kände att jag hade lite eget att fixa för nu jobbar jag tor o fre..
Rickard ska vara med Jens på fredag kväll han ska sova där, Malena o Marie ska vara i skoglösa hos Ingrid o Gert jag vet inte än hur jag ska göra, jobbar till 19,30 ca.. får kanske stanna hemma!!

Mmm nu ska jag göra en god kycklingsallad..

Heej!!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Hello!

Jo det stämmer,jag har fått jobb på Golfklubben här i Piteå.Är servering och bokning och jag trivs jättebra!Hur går det för dig på jobbet??

Kramkram

2009-08-14 @ 19:33:12
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0