Haft så mycket senaste dagarna..







Ella o Olivia kom ner med tåget, sofie hämtade dem i hässleholm sedan fickade vi lite på trenidi :-)
Mys pys!!
vi visste inte förrän kvällen inna natt tjejerna skulle komma ner så tyvärr hade jag redan massa inbokat att jag inte hunnit träffa tjejerna mera!!

Åkte till göteborg i ons 7,50, hade en mysig vistelse där.. Bella o fredrik mötte oss vid tåget..sedan gick vi till hotellet med våra grejer och sedan liseberg..det va såå vamt och jag har aldig sett så mycket folk där helt galet..
Det va tråkigt för vi han inte åka så mycket fast vi va där från 11,30-22( dem stängde då) haha












haha jag vann..petra vann ett stort toblerone hihih..


vi gick till hotellet när dem stängde bamse trötta!!! På tor va det shopping på schemat!! Killarna hoppade av glädje haha..jag hittade en jätte fin kavaj till bröllopet, eller va petra som hittade den..sedan blev det lite på ginatricot ...har en klockren bild här på killarna medans tjejerna va på gina hahah









Har jobbat igår och idag..nu ska vi snart på grillfest hos tessa o björn.. imorgon dop..fullt upp som jag sa hiihi..

puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas dopet va fint :)



Härliga bilder du la upp :)



Sov gott



Puss

2009-08-09 @ 23:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0