Haft en mys pys helg med Elias..

Puh jag är super trött!! Jobbat idag men tror inte att det är därför jag är trött hihi...Elias kom till oss i fredags kväll, vi skulle passa honom till söndag em.. han kom ganska sent så va nästan till att sova direkt..han låg mellan oss :-) Jag sov inte så hårt, vaknade av minsta rörelsen, och han låg inte stilla hihi.. men va mysigt!

jag jobbade i lördags då va Rickard o Elias själva, dem cyklade, matade ankorna, gick på stan, köpte godis och åt på macdonals :-) när jag kom hem vid 14,30 sov elias han va helt slut!! Vi åkte hem till Petra o robban senare..lagade mat och bara tog det lungt!! Skönt o mys att vara hos dem!! Vi åkte hem runt 22 och sov :-)

I sön slappade vi först lite sen åkte vi ut till Landön o busade, sofie o Attila kom ut när dem va kör dugliga haha då grillade vi.. igår kväll somnade jag 21,45 tror jag haha va super trött!!

Jag hade körlektion idag 9,30..fick läxa till nästa gång och det är imorgon så måste plugga lite om järnväg och skyltar nu hihi :-)

Kompis, hoppas att det gick bra igår med hemlisen hihi, kommer sakna dig på lör när jag ska ha tjejfest!
Sista dagen att höra av sig imorgon och väntar svar från några..

Lunch med Ullis imorgon sedan kanske till EKO med Marie och köra förståss!! Puss



Kommentarer
Postat av: Ullis

Låter som en mysig helg:-) Bra för er att öva lite, ha ha! Nu förstår du kanske varför man e konstant trött.. Men jag hoppas jag hittar lite oväntade krafter på lördag, du vet jag vill så gärna komma, vet inte riktigt hur jag skall få till det bara med packning o allt..;-) Ses imorgon, skall bli mys med lunch! Puss o Nattis

2009-08-31 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0