Fredag :-)

Härligt med fredag och helg även om jag jobbar både idag och imorgon! Ikväll slutar jag 19,30 vi ska nog inte göra ngt speciellt då bara ta det lungt och mysa tror jag!!

Imorgon ska vi passa Elias hela dagen och natten ska bli roligt, tycker han är så himla rolig nu när han snackar massor.. Han är riktigt tuff hihi!! Sofie och Attila ska på möhippa/svensexa så Elias kommer hit imorgon bitti runt 8 tror jag.. Jag ska jobba 9,30-14,30 så Rickard och Elias får busa själva några timmar då.. sen får vi se vad vi hitta på :-) vi har ju säkert x antal timmar på söndagen oxå att busa på :-)

va och klippte mig lite igår, tack Marie!! Har mitt hår lite på utväxt tänkte jag men man måste ju ändå klippa sig lite.. Marie är så himla rolig hahaha :-) Kär å galen!! *Lycka till*

Ha en trevlig helg mina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Trevlig helg till er oxå! Vi skall ut och göra Bromölla City med syrran och hennes kille...;-) Puss o Kram

2009-08-28 @ 14:24:47
Postat av: Anna

så du din lilla buse vet vad vi ska hitta på?? brossan dåååå

hihi



Trevlig helg tjejen!!

Puss

2009-08-29 @ 10:13:46
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0