Såå ledsen..

http://www.mobil.se/artikel/aircall_i_konkurs_mob_090423145137-188.html


Orkar ej skriva mera, vet inte vad som kommer att hända heller.. finns 3 alternativ just nu..

* Ev köpare väljer att köpa alla butikerna
* Ev köpare väljer vilka butiker dem vill ha dem andra får stänga
* Alla butiker stängs..

Skit jobbigt att inte veta ngt... i vilket fall blir vi alla uppsagda strax för att vi ska kunna få lönegarantin..
sen om nån köper vår butik få man hoppas på att dem vill ha mig kvar..

Amme, detta hade inget med att din mobil var sen ska du veta, va helt sant att dem va slut och det va 3 som va sena..*Lovar*

Tack för att ni finns mina vänner och familj!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika2

Usch fy vad tråkigt... Håller tummarna för att allt ska gå vägen för er!

KRAAM

2009-04-24 @ 17:56:21
Postat av: Linda H

Du vet att jag tänker på dig hela tiden gumman...



Hoppas verkligen att allt ordnar sig för dig och butiken.



Puss

2009-04-24 @ 19:05:36
Postat av: Anonym

Tänker på dig gumman! Vi ska träffas snart så jag kan muntra upp dig :) Puss på dej

2009-04-24 @ 21:19:49
Postat av: MalinL

2009-04-24 @ 21:20:15
Postat av: Ullis

Lilla gumsan..tanker pa dig hela tiden! Kommer snart hem och da ska du fa en bamsekram! Hoppas det loser sig till det basta bade for dig och Freddan. Kanns konstigt om butiken man jobbat i hela sitt liv inte skulle finnas dar mer..det maste den bara..maste!!! Hors snart igen! Tusen kramar till dig min van

2009-04-25 @ 06:19:26
Postat av: Anna

vännen... fy va tråkigt!! =( Tänker på dej.,.



Pussen

2009-04-25 @ 08:14:16
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0