Puh..

Varit på indoorwalking idag, skoj pass tycker jag!! trodde Challe skulle ha det hon brukar ha det på onsdagar men va Linda idag, gillar lindas pass.. får testa Challes en annan gång!!
Tänkt att försöka träna 2 gånger i veckan iaf.. och det har jag redan gjort nu, tränade ju i mån oxå..så kanske hinner med ngt till pass i veckan..

Idag höll jag på att svimma på jobbet.. MALIN kom in på jobbet, inte sett henne sen min 25år fest vilket är såå himla längesen alltså..hon var lika söt som alltid!! Usch vad jag saknat henne, hennes skratt och allt kul vi gjort.. jag vill träffa henne snart.. vill se deras nybyggda hus, såg några foto idag och det såg ut att vara dröm huset eller bara sånt hus man ser i fina tidningar.. inredningen såg oxå ut som ett tidningsutklipp såg jätte fint ut!!
Malin, kan vi inte ses en dag?? Kan vi inte bara bestämma en kväll?
Jag har varit kass på att höra av mig.. men du har inte heller varit så bra :-) haha ska vi skärpa oss gumman??
Hoppas du läser..hihi!!

Puss o kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0