igår va jag ledig, lite iallafall..

Igår va min lediga dag, träffade Jenny o lille Leon på stan vi gick och fika och Jenny fick bestätta lite..
Aaa jätte söt, helt underbar va han.. Han sov när vi träffades, sedan när han vakande va det mat dax direkt..



Sedan var det sov dax igen haha :-) jag hann att gosa lite innan han somnade hihi..



Sedan gick vi en runda, Jenny skulle köpa mössa till honom och jag köpte en liten " body" typ.. aa så mycket fint det finns till dem små..

vid ett skulle Jenny åka och hämta Thelma jag gick en runda själv sedan gick ja hem o städade, han inte så mycket förrän vi fick sms/mail att vi va tvungna att inventera butiken bums, va bara att palla sig ner till jobbet stänga butiken och inventera ville inte lämna allt det till Fredrik..så idag gick jag hem lite tidigare för att jag fick jobba 3 timmar igår..går lite tidigare imorgon oxå tror jag.. imoron ska vi hem till Cissi på lite fest, hon ska åka till chania o arbeta som reseledare fuskisen!

Ikväll kommer Marie hem till mig vi ska käka lite o tragga skit!!

Puss..

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack gumman!!! Du e så söt...



Va gullig han e, lille Leon.. mirakel! Fint namn me! =)

Jag har messat Jenny, hoppas hon fått det?



Ha en go helg vännen, pussen

2009-04-24 @ 17:12:03
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0