Heej!!

Sitter här vid min dator och läser massa bloggar :-) Tänkte att jag själv skulle skaffa mig en men jag vet inte om jag kommer att ha så mycket skojigt att skriva om hihi återstår att se!!
varit ledig idag, alltid skönt!!

har faktiskt bakat chockladmuffings och äppel/kanel muffins idag, tänkte att jag skulle bjuda på något litet ikväll när Lina kommer hit och ska ha lite smink party!! :-)

Älskade marie har flyttat hem till kristianstad igen från stor staden Göteborg! saknat henne massor!!

På lördag ska jag och rickard passa Elias ska bli jätte mysigt.. Sist vi gjorde det hade vi jätte skoj..
Vet inte ännu vad vi ska hitta på, jag ska först jobba till 16 :-(

Nej nu måste jag fixa lite för ikväll, snart kommer hjärtat hem och hämtar sina träningskläder sen sticker han igen..
                                                                                

 Sist vi passa Elias, han blev väldigt trött efter allt bus :-) hihi!! Nej nu måste jag göra lite nytta!! Hejsålänge!!


Kommentarer
Postat av: Anna

myskillar!! =) Sött..

GUD va han e lik sin pappa Elias!

Kramen

2008-09-26 @ 10:17:54
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0