Härliga Söndag!

igår när jag slutat kom elias hem till oss! Rickard hade varit och fiskat o syrran jobbade så Attila kom och lämnade Elias.. jag började laga mat nästa direkt vi va hungriga.. Fick ett sms av syrran när jag satt igång maten att elias nog va hungrig.. aah det va han hihi :-) vi år potatisgratäng och fläskfile va mumsigt.. o gud vad kladdigt det blev där elias suttigt hihi! Förstår inte hur man kan ha det fint och städat hemma när man har små barn gud här såg ut som kaoset överallt haha men skojigt hade vi allt!

Byggare bob är det som gäller för hela slanten.. bob..bob.. så vi har nog sett den bob filmen nu x antal gånger :-)
Redan vid 9,30 gick vi alla tre in i sänger o tittade på tv, dok inte bob.. tog inte så lång tid tills han somnad,rickard bar in honom i sin rese säng.. och det tog inte så lång tide sen heller innan jag somnade opss.. älsklingen låg och titta på fotboll, kanske inte så konstigt att jag somnade haha!! vid 00,45 vaknade jag av att rickard stog inne hos elias, han va ledsen hade bara tappat nappen!!

*Rickard kommer bli en underbar pappa*

06,30 vakande jag av att Elias va ledsen.. ville inte sova mera.. så det var bara att gå upp göra vällning och sätta på bob ..vi låg och myste i soffan!!
vid 12 kom dem och hämtade honom, allt har gått bra och vi har haft jätte skoj!!

Nu ska jag snart åka till edenryd och kolla på rickard match, ni måste vinna nu grabbar!! Lycka till!
Emelie och Fredrik ska oxå följa med trevligt.. dem va sugna :-)

Får gå och fixa mig lite nu för snart kommer dem och hämtar mig!! Puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Roligt att jag bidragit till att du skaffat blogg och tack så mycket för grattis:et :)



Elias låter mysig!

2008-09-28 @ 20:07:33
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/
Postat av: Ullis

Åhh, va mysigt ni haft det i helgen!! Rickard kommer verkligen o bli en bra pappa:-)Tur det är måndag snart så jag får träffa dig snart, ha ha!! Nej, helt ärligt så saknar jag dig faktiskt när jag är ledig.. Puss puss

2008-09-28 @ 20:12:46
Postat av: Anna

Vilken mysig dag/dygn vi verkar ha haft!! De e roliga de små liven.. han måste trivas hos er efter all mys, bob o go mat!! =)



Pussen

2008-09-29 @ 13:01:52
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

hehe, han hälsar "så lite så!"



Ja, vi har otroligt mysigt, hela tiden faktiskt! Galet.. o UNDERBART!!

Vi har tur vi, som träffat så goa killar, hihi!

Puss

2008-09-29 @ 19:11:00
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

du o jag alltså... hehe

2008-09-29 @ 19:11:16
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





/ http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-29 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0