Fredag :-)

Hemma från jobbet nu, och chefen har lyckats hitta min blogg hur gick detta till?! hihi..
Kan passa på att säga till dig chefen att du är bäst, älskar dig fast det vet du redan!! *puss*



Nyss slängt ihop en pizza som väntar i ugnen mums!! Älsklingen kommer inte hem förrän
senare ikväll.. 9månader idag tiden går fort.. blir mys pys ikväll bara med lite gottis och film
tror jag!! Älskar rickard över allt annat!!


Ska bli skönt med en helg utan fest och alkohol haha varit mycket av den varan på sistonde
kan behöva pausa en helg iallafall!!

Köpt lite kläder till elias som han ska få imorgon när vi ska passa honom.. va längesen han fick
något av mig!! Hitta lite fina saker till honom!! jag hoppas att det passa och att syrran också gillar dem
haha.. snygga jackan han fick när han fyllde år har han iallafall använt men den är ju bara så tuff!


Blir soffan snart, köpt Klick för att där står det om dem nya idolerna haha, gud vilken idol tönt man kommer
att bli i höst oxå haha! hej sålänge!!

Kommentarer
Postat av: Amelie

hoppas du hittade fina underkläder idag & frattis på er 9 månaders dag. Kram

2008-09-26 @ 18:47:32
URL: http://snuffetuffe.blogg.se/
Postat av: sandra

hihi tack så mycket gumman! joda jag hittade några fina :-) kramiz på dig!!

2008-09-26 @ 19:47:58
Postat av: PerNilla

Skoj att du kickade in och lämnade en kommentar =)



Hoppas du får en bra helg!!

2008-09-26 @ 22:56:18
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Amelie

hej gumman, ingen fara, det blir väl alltid lite konstigt med dom första man träffar tror jag. man vet inte riktigt vad man ska prata om och det blir bara konstlat vad man än säger. Man vill kanske fråga hur det är fast det kan tolkas fel. Men jag förstår gumman, det är ingen fara alls. Kram

2008-09-27 @ 13:22:09
Postat av: Chefen

Tack gums! Älskar dig me!!! :-)

2008-09-27 @ 14:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0