Tränat..

nyss varit och tränat med Marie!! Ska snart gå till jobbet.. va segt att gå upp imorse men nu känner man sig ganska duktig!! ska bara bli en vana detta, att träna hihi!!

Tandläkaren igår igen ja, dem kunde inte få med så mycket dem ville på rönken bilden så jag måste vidare till sjukhuset för att rönkas puh vill inte!! Sedan får man ta ställning till om jag ska opereras eller inte! Rötterna på tanden är tydligen jätte långa och är dem för nära känsel nerven få ma ta ställning till om man ska ta bort den eller inte, man vill ju inte riskera att jag förlorar min känsel i mun och läppar :-( Då får jag isället leva med att ha ont några dagar om året kanske när tanden är vaken :-( usch jobbigt!! Eller oxå kanske bara ta bort en del av tanden..

tagit ledigt imorgon för att kunna umgås med bella, ska kanske åka på schopping tur med henne och petra!!

Nu väntar jobbet!! Puss

Kommentarer
Postat av: Chefen

Så duktig du är Bettis!!! Jag väntar på dig på jobbet, ska bli skönt med lite sällskap, hi hi! Hoppas på en riktigt bra dag idag också! ;-)

2008-10-28 @ 09:39:23
Postat av: Anonym

tittar in lite....

2008-10-28 @ 19:43:24
Postat av: Sandra med Neo och Nelia

Japp, kunde inte hålla mig här ifrån..! Kram

2008-10-28 @ 20:00:07
URL: http://corneliaochneosmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0