Tandvärk :-( ajaja..

Usch ja, hur kan man må så dåligt för en liten tand om vill komma upp men inte riktigt verkar ha hittat sin plats :-( sagt jag inte ska gnälla över det för jag vet att det finns personer som mår sämre än mig.. och fått genom gå fruktansvärda saker..tänker på dig vännen, skönt att du blev utskriven idag så att du får vila upp dig hemma :-) *kram på dig* om du läser detta hihh..

igår kväll slog tanken mig att chefen skulle köra till göteborg på möte idag, tänkte vad bra då kanske bella kan ta ledigt från skolan på fre och åka med ulrika från göteborg idag.. och det gick bra, så bella kom till oss nu vid 20 tiden :-)
Tittat på andra avenyn och snackat lite.. nu ligger älsklingen o bella i varsen soffa och ser film..

Ska in i duchen, borsta tänderna fast jag knappt kan gapa och det gör så ont, shit nu gnällde jag igen.. zorry..sen ska jag skölja munnen men ngt som ska göra så man inte får inflamation så lätt, ta en ibumetin och krypa ner..
jobbe dax imorgon.. puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Naw, lider med dej:( Hoppas det går över snart!!

Idol imorn:)!! Kul, kul!!

Ha en bra helg!! Hälsa rikard o bella me!

Puss

2008-10-09 @ 21:41:58
Postat av: Amelie

Tack gumman. Hoppas du slipper din tandvärk snart, det är verkligen ingen höjdare att ha. Kram på dig

2008-10-10 @ 09:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0