Helgen går såå fort..

Söndag eftermiddag och helgen är snart slut..*suck*
Jobbade igår till 14 så man har ju inte så mycket helg då.. körde till petra sen för att robban fyllde år..
Hjälpte henne att göra pizzor,blev fyra olika mums!! Va lite fest sugen och visste att Emelie o cissi skulle ut så tänkte nog att jag skulle gå dit sendan efter kalaset.. va ju dok inte ute förra helgen hihi.. :-)
Plötsligt vid 20 tiden går farmor ut för att röka,jag och petra står och snacka skit i köket medans vi hör farmor komma skrikande in och säger

- jag har brutigt armen..jag trillande ner för sten trappan..

Ser paniken i petras ögon, jag vågar inte ens titta på farmor, ja svimmar bara jag ser lite blod..springer in till dem andra o hämtar  farfar.. han kör in med henne till akuten..
Petra kör också in i en annan bil..

Stämningen blev inte så rolig längre :-( stackars farmor! Petra kommer tillbaka efter en stund och säger att hon måste opereras.. usch! Jag va inte så fest sugen sedan längre så jag o hjärtat åkte hem o bara myste!

Fick sms av petra senare igår kväll sedan att hon blev gipsad och ska opereras idag kl 07,00 har inte hört ännu hur det gått, men hoppas allt gått bra!

vaknade vid 10 idag, gjorde god frukost och sedan tittade vi på en film!! mamma mia :-)
Ska snart på kalas igen, marie fyller 19 grattis (Rickard syster)

Puss!!


Kommentarer
Postat av: Anna

stackars farmor... o er, man blir ju lätt uppstirrad när sånt händer!!

Tur ni har varandra o kan hjälpas åt..



Kram o puss

2008-10-05 @ 17:25:14
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-05 @ 17:27:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch gumman....hoppas din farmor blir bra fort!!

Läskigt när sånt händer:(

Har hittat din blogg ju!! Hihi vad trevligt;)

Hörs snart vännen!! Puss

2008-10-06 @ 17:56:03
Postat av: jenny

haha glömde ju skriva att det var jag ju:)

2008-10-06 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0