Fredag..

Skönt med fredag, haft en ganska skojig dag på jobbet idag även om mycket varit rörigt och man har fått tänka på allt en extra gång.. Gick och shoppa lite till älsklinge på lunchen köpte lite fika till mig och ulrika oxå tyckte att vi va världa det :-)

Strax innan jag slutade ringde jag älsklingen och fråga vad jag skulle köpa hem för mat..hmm... blev mat från peking mums.. va värd ett glas rött till det :-)
Älsklingen väntar på sina kompisar dem ska ha poker kväll och jag väntar på Emelie vi ska ha myskväll med idol,godis och kanske ett rött glas till hihi.. Emelie har något mystiskt i sig att jag alltid blir fest sugen när jag är med henne men ska arbeta imorgon så får ta det lungt :-)

Krya på dig elias, han är sjuk :-(

Älskar dig Rickard du den bästaste!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0