aaaaaaaaaaaaaa...

jag har såå ont och mår så kasst pga en liten tand som knappt ens syns :-(
tog mig i kragen och bokade en tid idag iallafall.. ska till tandläkaren imorgon kl 13,20..
usch jag lär dö..jag är så jädra rädd för allt som har med sånt att göra..usch hatar!!
Tänk om jag måst operera? dra ut den? eller måste gå på medicin i massa dagar.. ska ju ha lite fest på lör haha men jag hoppas ändå att det räcker med det sist nämda haha..

ska försöka sova nu.. inte nanat bra på en vecka :-( jag är ju såå envis!! Puss o nattis

Kommentarer
Postat av: Amme

Ja jag ska bara på års-kontroll men ändå, jag är så himla tandis-rädd. Bengt emilsson går jag till som är privattandläkare, han e grym, rekommenderar han varmt fast jag inte gillar nån tandläkare alls eg. Festinbjudan får jag nog tacka nej till, känner mig inte riktigt redo för utelivet ännu. Men tack ändå. Puss

2008-10-13 @ 23:56:42
Postat av: Anna

HUR HAR DET GÅTT IDAG????? Tänker på dej... lilla tandis-mes... hihi!!

puss

2008-10-14 @ 08:41:20
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Tess

jaaa just de... de kommer när ja städat.. de lär inte hända idag ;) men man vet aldrig.. haha

2008-10-14 @ 11:48:15
URL: http://killertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0