Tack..

Ulrika och Peter för igår, trevligt! Får vi göra lite oftare!! O pizzan va jätte mumsig!!
Är på jobbet nu ska snart öppna butiken..
Mamma ringde igår och undra om jag kunde sminka henne ikväll igen hahah, jag gjorde tydligen henne så fin förra lördagen och nu ska hon iväg ikväll igen.. hmm ska detta bli en vana nu?! haha!!

Ikväll är vi lite tjejer som ska hem till Emelie o fira att hon fyllt 25..blir tjejmiddag och sedan grand kan jag tänka mig!!

nej nu ska jag förbereda mig för en jobbe lördag först, men arbetar bara till 14 skönt!

trevlig helg! puss

Kommentarer
Postat av: Ulli

Tack själv! Måste vi absolut göra oftare! Hoppas ni får en riktigt kul kväll, ses på måndag :-) Puss

2008-11-15 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0