Städ söndag..

Idag har jag städat o grejat här hemma, har fullt upp nästa vecka så skönt att få lite fint idag :-) ledig på onsdag men tänkte gå på stan då och titta lite julklappar, sen får vi så mycket att göra på jobbet så man hinner knappt springa rundor på lunchen då.. hade varit kul att göra ngt annan än att städa på sin lediga dag!
Vi ska ha med oss 2st små julklappr till syrrans o attilas julfest så det måste jag oxå titta efter!!

älsklinge åkte hem till sina föräldrar innan skulle byta däck och käka där, jag fick oxå hänga med men kände att jag ville vara hemma och städa klart istället..
Ska snart hoppa in i duschen sen vill jag bara slänga mig på soffan framför tvn.. tycker jag är värd det idag :-)

trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vilken fin blogg du fått :-) Passar dig perfekt med gulligt ljusrosa, du som e en sån go o gullig tjej! Världens bästa vän! Puss ps/ ska oxå slänga mig på soffan strax, hi hi

2008-11-23 @ 18:45:04
Postat av: Ulli

De var ja.. Vet inte varför namnet försvinner ibland..

2008-11-23 @ 18:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0