Snart helg..igen..

Veckorna går så himla fort och jul paniken börjar sakta krypa fram tycker jag..snart först advent, mysigt..
Undrar var jag gjort av mina julsaker? hmm älsklingen har nog lite hihi.. Första julen men hjärtat.. träffades ju på juldagen tss.. Eller vi träffades innan på jobbet o ute men blev tillsammans dagen efter juldagen räknar vi :-) 26e är våran datum, för det måste man ju ha tycker jag hihi.. Jag mår så bra med honom och är såå lycklig!!

haft besök av en säljare här ikväll, skulle bara ta 15min men han tyckte nog vi va trevliga för han stannade typ 45min haha, han sålde böcker, uppslagsverk typ.. en bok en gång om året fick man om vad som hänt just det året, jätte fina böcker men allt från himel och jord!! Typ en sådan bok man kan ligga en hel dag och bläddra i när man är sjuk eller ngt hihi..

Imorgon ska vi he till Ulrika o Peter på idol mys ska bli trevligt!!

Godnattis!! Puss!!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha säkert samma försäljare som var hos en eftermidda, han klampade in när vi satt o åt me jennie o ängla....

2008-11-14 @ 11:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0