Ledig idag..

varit skönt, Rickard började inte jobba förän 14 idag för att han fick jobba över igår!
Så vi log och drog oss till 9,30 sen gick vi upp åt frukost och fixade oss sedan gick vi på stan och shoppade julkappar vi hittade ganska mycket, sedan är ju vissa personer mycket svårare och köpa till än andra hihi..
vi lunchade sedan åkte rickard till jobbet, jag gick kvar en runda och köpte lite klappar till så nu är jag typ klar har bara några få tal kvar hmm.. vet inte bara vad jag ska köpa till dem! Sedan hoppas jag syrran fixar till Ella o Olivia för jag har ingen aning om vad dem önskar sig :-)
Ska ha mä oss vars en liten julkapp till Sofies o attilas julfest oxå och det har vi mä köpt idag..

satt mig i köket och gick igenom lite vad vi handlat o slog in några :-) hii!! Snart kommer Rickard hem då ska vi åka ut till hans föräldrar en runda :-)

varit tillsammans 11månader idag, känns faktiskt mycket längre :-) Måste betyda något bra!!

Kramiz!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till 11 mån!!! Såå roligt att du e lycklig vännen:)

AAa vet inte vad vi ska köpa för julklappar till den 6....men kommer säkert på nått kul;)

Varit på banken idag, och det gick bra!! Känns så sjukt bra allting hihi...längtar:)

Puss på dej!

2008-11-26 @ 18:26:40
Postat av: jenny

japp jag igen...

2008-11-26 @ 18:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0