Får bjuda på lite bilder från helgen..

Ni vill väll se lite bilder från emelies galna fest kan jag tänka hihihi..

Jenny, sanra o marie...



sandra, carro o cissi börja sjunga..



Cissi och jag..



ojdå hihi sandra o carro..



Carro o cissi



älskade jenny o jag..



marie och emelie



Sen började kvällen spåra ut så jag vet inte om jag ska visa flera bilder från förfesten och grand, vet ju inte vilka som läser min blogg haha :-) Folk är dåliga på att kommentera.. men kan ju se att ni är ganska många som tittar haha..Emelie bjöd på såå god mat och efterrätt att jag blev så mätt att jag knappt orka festa haha..men när när man vilat lite så hih..

Håll i er, man kan tro vi är 15 igen men hade såå kul..

dans i sängen..




i soffan..



på puffen..



och på golvet som tur va?! haha..



På grand mötte vi upp Linda..



ante va där ( hihi läser du gumsan så dör du nu va? )



Johanna o hanna rockade jag mä..



Glenn va där..




Linda o hennes "fling"



Min gamle arbets kompis..



oj blev många bilder hihih..

lagar lax grytan nu som ulrika tipsat om, gjort pasta till det ska bli mumsigt! puss!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha detta va det sjukaste, men kul hade vi =)

2008-11-17 @ 19:41:31
Postat av: Anonym

Den där Ante verkar ha många järn i elden...hihi

2008-12-01 @ 18:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0