Ensam lugn hemma kväll..

Älsklingen är hos några kompisar och spelar spel ikväll, men jag kände mest för att bara vara hemma och ta det lungt, tycker det kan vara ganska skönt ibland att vara lite ensam hemma och mysa..

Köpt en liten del av Emelies present idag ska fixa det andra imorgon.. Är några stycken som har lagt ihop :-) hoppas att hon blir glad!! Ska firas med lite tjejmiddag på lördag!

Idag fyller Jimmy 25år Grattis! Smsade men honom innan och han verkar må bra! hade varit jätte skoj att ses någon gång tyckte vi båda men bor ju så långt ifrån varandra, tråkigt!
Han hör av sig om han har vägarna förbi hihih..

imorgon är jag ledig har inte så himla mycket planerat bara att jag ska luncha med Petra, köpa Emelies present och ha alovera party på kvällen hihi.. så det betyder ju att jag får städa lite oxå tills folken kommer hihih

Börjar få lite ångest nu för julklapparna, man har ju många att handla till och det är ju skojigt om man bara vetat vad man ska köpa hmm.. tur jag och syrran kan köpa tillsammans till en del...
mm vet fortfarande inte riktigt hur jag ska göra julafton.. Lille jul hoppas jag att vi är hos farmor och juldagen vill jag hem till petra iallafall, sen julafton får jag se..

Puss å hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0