Emelie 25..

Grattis Emelie på 25års dagen, på lördag ska du firas hihihi...



Helgen har varit lugn och skön, blev ganska sent hos petra i lördags ändå, vi satt uppe och spelade galen panna till halv ett hihi mysigt!!
 På söndagen när jag vaknade va ja inte alls på humör va ganska sur och besvärlig *förlåt älskling* ( han fick se en sida av mig han nog aldrig sett ops) sen fick jag magkramper och mådde ganska kasst suck!
Åkte hem till Rickard föräldrar vid 15 för att fira hans pappa på fars dag, alltid trevligt att träffa hans familj, trivs med dem! Vi åt stek va jätte mumsigt!
 Blev hemma gjord chokladpudding,päron och grädde till efterätt gott!!
Tyckte det va konstigt för jag och rickard hade fått i uppgift att hämta en tårta innan vi åkte ut till dem, men då visade det sig att lite senare va det kaffe och tårta oxå puh, rullade hem sen nästan haha!!

När vi kom hem va det bara soffan ett litet tag innan vi flyttade över oss till sängen hihi!!

Lagat spagetti och köttfärssås nu, älsklingen är och bowlar med farfar hihii :-) ska bli spännade och höra hur det gick i tävlingen hihi!!

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0