Carolina 25år

Idag var det Carros tur att fylla 25år, grattis gumman och välkommen in i klubben hihi
Letade efter en bild på bara carro me hittade ingen just nu hihi :-)



letade på ganska många cd skivor skojigt man fick se många gamla foto tänkte jag kunde bjuda på några hihi..
Ledig idag känner mig inte helt hundra,ska jag bli sjuk? hoppas inte det har så mycket kul planerat i helgen juh hihi..ikväll kommer det lite folk till mig på alovera party ska bli trevligt!!
har inte så mycket att skiva så bjuder på lite gamla bilder istället..

 

Syrran och Elias myser i badbaljan!

 
Kräftskiva 07 hihihi
Ska nog inte lägga upp flera bilder från den kvällen eller vad tycker du syster??!! hahah!!!

 
hihihi Elias och Thelma va inte gamla här..

 
Zmilla, saknar dig!!

 
Em match på baken.. Emelie skåål!!

 
Snygga vi va!!!


 En liten trött elias!!!

 
Hahahha..

Nu får det räcka för idag hihi!! Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Amme

hihi snygg bild på dig & cidern =))))))

2008-11-13 @ 16:13:47
Postat av: Anonym

mmmm jätte snygg va? hihih

2008-11-13 @ 18:38:52
Postat av: Anna

va roligt me bilder!!



Gud så gullig zmilla e!! Plutten... förstår att du saknar henne, precis som jag gör me Abbe, snyft!



Pussen

2008-11-13 @ 20:35:46
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0