Bölig hahah

Usch började nästan gråta nu när jag såg bonde söker fru haha då är man bölig :-) men det bjuder jag på,stackars kille han va ju verkligen kär i henne usch!! Håller men henne att det är bättre att bli sårandsjälv än att göra någon annan ledsen.. Hoppas jag hittat min man så jag slipper bli sårad, känns som jag hittat min rätta, såå lycklig men honom!!

aaa såg en jätte fin plattång i skyltfönstret på Tova, skulle behöva en ny min är så sliten.. kanske ska önska mig det i julklapp av mamma :-)

jag o Petra bytte önskelistor igår hihi.. Får se om man varit snäll och om tomten har något med sig till mig :-)
Stackars älsklingen ligger ensam i sängen och ser en film, han ville inte se bonde söker fru..ops! Ska in i duschen sen får jag göra honom sällskap,ganska trött!!

nattis puss o kram!!

Kommentarer
Postat av: sofie

köper mamma julklappar te oss oxå iår??

2008-11-19 @ 21:52:41
Postat av: Ulli

Ha ha gumman, du e verkligen bölig.. Lite känslig just nu kanske..? Det kommer att bli bra på sjukhuset, du vet att jag följer med dig om du vill! Ses imorgon, känns konstigt att inte träffa dig på TVÅ(!!) dagar, hi hi. Puss

2008-11-20 @ 08:24:43
Postat av: Linda

Haha jag förstår han...bonde söker fru är INTE the shit ;)

2008-11-20 @ 17:04:17
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0