AAaa

Så trött bara på det mesta..kan aldrig bara allt fungera samtidigt?! Eller vad säger du Ulrika? har ingen ork till något annat och det mesta känns omöjligt just nu.. Haft så rörigt på jobbet, och nu ska ulrika vara ledig fre o lör hur ska jag klara mig?!
Ny katalog,ingen kundskap o löningshelg tjoohoo! känns katastrof jobbigt! I eftermiddags när jag o Ulrika va som tröttast ringde Sony Ericsson och medelar att vi vunnit en skylt tävling tjohhoo..
Vi vann en X1 ( Nyaste sony mobilen) tjohoo så sjukt kul!! Vi ska ha delad vårdnad hehe! Kan tillägga att tävling va i hela sverige hehe va 10st som vann en X1..vi blev såå glada!! kanske vi säljer den sen kostar typ 7000 kontant.. sen drar vi till värmen!! haha!

Klippte mig igår o slinga o färga va sjukt kul hihi, svärmor fick tvätta ur min färg va längesen jag skratta så mycket hihihi hade super skoj, sprutade ner hela ansiktet så mascaran bara rann och jag blev helt svart i hela ansiktet haha,sedan fick jag en stråle i örat som typ kändes att den gick igenom hela huvudet haha gud vad kul;men tack för hjälpen ingrid :-) vet hon tjuv läser här ibland ops!!
tack marie jag tror jag är nöjd känns bara lite ovant att ha lång på ena sidan och kort på andra men ska tydligen vara det senaste hehe!! tack! jag är så feg så hon bara klippte när jag tvekade hehe..När jag nästan va klar fråga hon mig om hon fick klippa snett i nacken?! Tänkte att har jag fått säga till om ngt innan? nej haha har jag nu lång på ena sidan och kort på andra kan jag väll ha en sne nacke haha.. blev fint! bra jobbat!!

ingrid va här i dag med lite julblommor och hjälpte oss me gardiner blev fint tack igen!

Puss o godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du e säkert jättetuff i håret!! =)



Jag blir me sugen på att göra ngt roligt me håret!



Trevlig helg stump, kramar

2008-11-28 @ 18:56:36
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Du e jättefin i håret Bettis! :-) Hoppas du har vant dig nu..Längtar tills imorgon när vi får jobba ihop igen! Förstår om inte du längtar lika mycket tills imorgon, men det kommer att gå jättebra! Jag lovar! Skönt att du ska dit direkt på morgonen. Jag håller alla tummar jag har, ta det lugnt bara och stressa inte till jobbet. Tänker på dig, ses imorgon! Puss

2008-11-30 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0