Puh vilken dag..

varit mycket på jobbet idag, höll på att somna nu vid 20 i soffan helt galet trött!! Va på banken o drack lite gott i går med ulrika o fredrik..tragga skit bara ett par timmar får vi göra oftare!! När jag är på väg hem vid 22 får jag ett sms av bella hon va hemma hos oss, hon skriver att hon måste till sjukhustet hon har så ont i ryggen att hon inte kan resa sig från soffan..hon grät och hade så ont.. puh, vi ringde sjukhusupplysningen..men skulle ta 2 timmar innan någon kunde hämta henne,vi kunde inte ta henne i bilen..fick inte upp henne..va hemskt att se henne så ledsen..
Jag ringde 112 istället,  så 2st kom hem till oss..bella fick en spruta morfin typ tror jag det va, jag sprang o gömde mig i sovrummet under tiden..hon fick den i magen, sedan fick hon tabletter oxå..hon blev lullig ganska snabbt då kunde hon resa sig me min hjälp för hon va tvunge att kissa hade hon inte kunnat göra på typ hela dagen :-( sedan somnade hon ganska fort, dem sa att dem inte gjorde mera än så på sjukhuset ändå på natten så dem tyckte vi kunde vara hemma isf, blev det inte bättre av sprutan skulle vi åka in inatt men hon sov hela natten så va skönt!! ja sov nog sämre man va så orolig! Idag är det lite bätttre har kvar henne här hos oss!!
Älskar dig bella!!!
Nu ska jag snart sova helt slut! Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0