Över för denna gången..

Puh jag lever!!
Klarade av sjukhuset idag men det va precis!!  visste dem bara skulle rönkas, visste det inte skulle göra ont men ändå är jag så rädd och närvös så jag nästan svimmade, min kropp orkade inte hålla mig längre såå läskigt! Fick sockerbitar o te av sköterskan för jag va lik blek..

När sköterskan sedan ska gå vidare till nästa maskin så halkar hon på det ny tvättade golvet och trillar platt fall ner på golvet och slog sig.. kaos!! och jag låg o trodde jag skulle dö, stackars mamma som knappt visste vad hon skulle göra!!
Fick rönkas i 3 olika maskiner, två av dem gick bra men usch för 3e när dem typ hissa ner en kamera långt ner i halsen usch.. vill inte ens prata mera om det!! Blää.. hoppas inte jag behöver operera mig för det vet jag inte hur jag ska klara om jag va såhära galen idag..blää!!

Gick hem sen och åt frukost med mamma, sedan va jag tvungen att lägga mig 30min på sängen.. sedan väntade ulrika på mig :-) Mådde illa en stund men gick över när jag fick annat att tänka på!

älskligen bowlar, jag har nyss lagat taco paj och käkat lite!!  Puss!!

Kommentarer
Postat av: Carin

Hejsan...det e lite tungt för tillfället men det löser sig ;) snart Jul o Nyår! Ska du göra ngt speciellt då? Kramar

2008-12-01 @ 19:50:14
URL: http://caisan.blogg.se/
Postat av: Anna

förlåt förlåt förlåt men oj va jag o foffo skrattade när vi läste detta inlägget!! hahaha! Du e så rolig du! Men vi tyckte sååå synd om dej också, vilken cirkus! =)



Puss

2008-12-02 @ 19:53:51
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: sandra

haha anna, ja man kan bara skratta vilken circus, vaför händer det just mig oxå? galet!

2008-12-02 @ 20:13:05
Postat av: zara

TACK! :)

2008-12-03 @ 18:52:24
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Sara

Men gumman, e du så sjukhusrädd din stackare! Puss

2008-12-03 @ 19:53:55
Postat av: Sara

Men gumman, är du så sjukhusrädd din stackare? Puss

2008-12-03 @ 19:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0