jordskalv usch..

Usch vad läskigt det va med jordskalvet imorse, sånt kan ju inte hände i sverige?!
Usch beställt lite kläder från gina nu på nätet hihi farligt!! Fick ju extra klirr i kassan igår så måste unna sig lite! Ledig imorgon så ska köpa sista klapparna då, syrran är kvar hmmm,, svårt hoppas jag springer på den perfekta klappen imorgon.. har lite annat smått kvar oxå..

bestämt mig för att fira julafton med rickard och hans familj o släkt.. men vi ska åka hem till petra senare på julaftons kvällen..
Hoppas att älskligen följer med mig på lillejul till farfar, får fira med pappa o flickorna på lillejul och juldagen..

Här va så fint hemma idag när jag kom från jobbet, bella o rickard har städat o gjort jätte fint! Gert har varit här med julgran så den stod klädd o fin i vardagsrummet aa vad fint!!

Ska nog göra mig lite glögg nu o dra filten över mig i soffan!! Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Glögg..låter gott o soffan låter mysigt..Varför har jag inte tänkt på det? Så får det bli nu efter långpromenaden med vovvarna, hi hi Ha en skön dag imorgon, vi ses imorgon kväll! Puss

2008-12-16 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0