jag finns för dig..

Jag hoppas att du vet att jag finns för dig och jag ställer upp och stöttar dig i alla väder..
Känns kanske inte som du vet det?! men jag hoppas att du kommer till mig när du känner att du behöver.. Jag vill inte tjata..jag är så orolig för dig, du vet ju hur jag är men jag tror att det är ganska normalt jag är ju din stora syster som jag hoppas att du ser upp till ibland iallafall..

Jag hoppas att du vet vad du gjort och jag kommer altid att stötta dig syster! jag älskar dig, men jag blir bara lite rädd för dig ibland, men jag får litar på det du sa innan om att du tror att jag kommer först någon dag längre fram även om det är svårt för mig just nu!!
För mig är det fortfarande bara som en bomb slagit ner,  jag är så himla ledsen..men klart att jag vill att du ska vara lycklig, självklart vill vi alla det!

Jag älskar dig lilla syster!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra med Neo och Nelia

Vad fint skrivit... Önskar att jag hade en storasyster som "höll efter" mig..! Kramis

2008-12-29 @ 20:55:07
Postat av: Anna

men vännen.. vad har hänt? Orolig när du skriver så!

Tänker på dej o finns här om du behöver mej!



Puss

2008-12-29 @ 22:34:13
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: sofie

tack syster!!!



det är så mycket just nu, jag vet vad jag vill! det vet jag VERKLIGEN! jag har inte funderat på att inte bryta ngt alls! nu kan det bara bli bättre. men jag har svårt att prata om det för alla verklar bara vilja få mig att ångra mig!



älskar verkligen dig oxå! o tack för stödet!!!

2008-12-30 @ 20:20:09
Postat av: Pappa

Hej! Ni ska veta att jag är väldigt stolt över er båda,finare döttrar är svårt att uppnå,tänker ofta på er även om jag är dålig på att prata i telefon. Hoppas allt fixar sig till det bästa för lillasyster hon är stark,hoppas bara att hon håller koll på magen och inte slarvar med signalerna från den,Ni har ju aldrig frågat pappa om någon hjälp förutom storasyster en gång vad glad jag blev då, SOFIE JAG FINNS PAPPA

2009-02-07 @ 13:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0