Hanna 25års fest!!!

igår hade Hanna fest va jätte trevligt :-) Idag känner jag mig dok lite sjuk, vakande med ont i halsen o nästan kliade usch.. Jag o Bella gick ner en runda på stan lovat henne att titta på något hon kan ha på sig på nyår,hittade en fin klänning på vero moda! Vi träffade syrran på stan och tog en fika och snackade av oss lite :-)

Ska bjuda på lite bilder från festen o grand igår...

Födelsedags grisen hanna i mitten...



sara, med sina kort, dem hade det som bordsplacering..man fick ett kort när man kom sedan skulle man hitta sin plats...



Sara o majsan, vi lekte en lek man stod på stolarna o gjorde olika saker hihih...



Fredrik gav allt i leken hahah...



fader abraham körde vi oxå.. Ted,Sara, Vicki...



Lina o Ted



Skååål :-)



Vet inte var töserna tittar, inte in i kameran iallafall hihi..



Marie o Eva



Fredrik o Jag..



Älsklingen o Jag..




Emelie hihihi aaaaa..



Snygg stil tjejer..



sara..



Några bilder från grand, träffade marie..



Snyggingar!!



Nisse min kära bästis jag hade när jag va yngre, han är så go!! Kul att se honom!!!



Ska lägga mig på soffan nu o vila mig, kanske med lite glögg eller vad säger du ullis? hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0