Ensam hemma kväll..

Tagit det lungt ikväll i min ensamhet, tvättar bara och myst på soffan! Behövs ibland! Älsklingen är hos macke och ser film och traggar skit! Nyss tittat på bonde söker fru, kul program!!

Helt sjukt vi har vunnit en skylt tävling till hihi skojigt, presentkort på ica och 500kr var :-) vi är grymma på att skylta juh, eller kan det vara att vi har så fina fönster hah!!

nej måste skynda mig till efterlyst nu brukar kolla på det oxå! Ska fixa klart leken tills på lördag oxå! Imorgon ska vi åka hem till mamma o hämta skinkan som hon fixat till oss hihi!!

Älskar Rickard över allt annat han är världens bästa!!

Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Så Mamma fixar skinka till dig din lilla råttis.. ha ha, när ska du bli stor gumsan? Helt sjukt, men längtar till jobbet idag när jag är ledig, vi hade ju sjukt roligt ihop igår! Ses imorgon, puss puss

2008-12-04 @ 11:54:33
Postat av: Anna

jo... jag förstår det men vill inte skriva mer förän jag vet mer.. sorry gumman!!

Hoppas du mår bra!!



Puss

2008-12-04 @ 21:50:07
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: ida

Tack för din söta lilla kommentar i min blogg..:) Vad ni verkar duktiga på å skylta å så på jobbet..:) Kram!

2008-12-04 @ 22:27:11
URL: http://brevtillc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0