Bakis..

Puh idag är vi slöa hihihi!!

I fredags smsa bella mig att hon behövde oss och ville komma ner så hon tog tåget 17,25 från göteborg..vi skulle hem till malena o jens på middag o idol mys så bella hoppade av tåget i vinslöv så hämtade rickard bella där! Malena o Jens bjöd på grillat hihih, dem stog ute o grilla i snöblasket när vi kom hihi tokiga! men gott va det! Sedan va det efterätt o massor med godis, ett glas rött och sedan glögg på det puh vi rullade hem! men mysigt hade vi!

Igår jobbade jag hela dagen sedan stressade jag hem, in i duschen o fixade mig.. mamma o tommy kom upp en snabbis jag sminkade mamma o gjorde henne fin i håret dem skulle på julfest hii!

Sedan var det bowling och förfest hos niclas :-) trevligt!!

Marie o Linda, marie va nykter därför hon frös hihi..



Macke o Maja



Törnkvist och Emelie



Jag o rickard, dummar sig alltid på fotona..




sedan dog min kamera så blev inga fler foto tyvärr!!

Puh vad slöa vi är, älsklingen har legat i sängen hela dagen.. va inne me macka till han för en liten stund sedan.. haha snacka om slö..

Pussen!!

Kommentarer
Postat av: Anna

haj på daj stump!!



Allt bra? Sådär me mig, sjuk IGEN!! Skyller det på förskolan.. bakterier överallt ju!



Snart kommer jag hem o då skulle jag vilja bjuda in mig själv på fika hos dej, funkar det tror du? Jag har ju inte fått se er lägenhet! Nyfiken!



Pussen

2008-12-16 @ 15:12:18
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0