På riktigt..

Igår 7.45 lämnade jag Walle på dagis det gick väldigt bra! Så skönt att han inte blev ledsen, Rickard hämtade honom vid 15 bra start! Gick bra på jobbet mä!
Mjuk start för jag var ledig idag och det passade bra då babysången hade avslutning på barbacka!
Lite fika efteråt..


Någon har kommenterat och frågat om Walles dagis bara är ute på måndagar för jag skrivit dem hade utedag då men självklart inte, dem är ute varje dag oftast en stund iallafall innan lunch eller efter mellanmålet dok på måndagar är dem ute hela dagarna bara inne och äter :-)
imorgon jobbar Rickard till 14.30 och jag börjar vid lunch o slutar 19.30 så Walle har kort dag imorgon 11-15.15 får se vad vi gör imorgon förmiddag kanske farmor är hemma?! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0