Hinner inte mä..

Fullt ös varje dag och hinner inte alltid uppdatera! I tisdags var Walle så trött efter dagis! När jag hämtat honom gick vi till lekplatsen en runda!




Inte alltid så lätt att laga kvällsmat när man är själv med en trött dagiskille..



Igår morse myset vi länge innan frukost, sen gick vi och hälsade på min farmor innan jag lämnade Walle på dagis 10.45..
Han bara sprang in på dagis och vinkade hejdå och när Rickard skulle hämta honom 15.15 ville han knappt hem hihi





Imorse ringde Rickards klocka 06 för golf, såklart sov vi alla gott då men inte sen.. Jag o Walle åkte ut till mamma tidigt dem va på landön.. Frukost hemma, smörgåsen jag gjort dög inte han skulle ha annat bröd haha!





Nu somnade Walle och jag och älsklingen ska njuta av lite fika. .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0