Fullt ös..

Denna veckan har varit fullt ös! Rickard och jag har varit trötta, haft lite tuffa nätter och tuffa nattningar!

Imorse fick jag en go bild på Walle hihi..


Jag, mamma, sofie o tommy var på rökeriet i onsdags o lyssnade på Bella.
Där är så himla mysigt..





Just nu ser det ut såhär hemma, Rickard är på fest hos Johan o Walle sover..



Nu dessa två veckorna som kommer ska Walle vara på annat dagis för hans är stängt. ont i magen, två fröknar ska vara där var av en från Walles avdelning. Dem sover inte ute i vagnar som Walle är van vid, hur ska han kunna sova på madrass inne?! Jag vill inte lämna honom där :-(
Tre dagar båda veckorna :-(
Mamma har semester och vill ha han någon dag nästa vecka iallafall. .



Kommentarer
Postat av: Malena

Behöver nog inte oroa dig för sovandet. Barnen anpassar sig o ser hur de andra barnen gör. Vi somnade alltid Elli i famnen innan hon började på dagis, från dag ett på dagis la sig Elli på madrassen o somnade utan problem.

2014-07-04 @ 22:53:55
Postat av: Amanda

Oroa dig inte Sandra! Gry sov alltid i vagnen hemma o på sitt första dagis. När vi bytte dagis var jag också orolig för de skulle bara sova på madrasser! Jag tänkte bara lycka till att dr får henne att sova på madrass inne men det gick hur bra som helst från första stund! De gör som de andra barnen o det kommer Walle också göra. :)

2014-07-04 @ 23:09:24
Postat av: Fia

Hoppas det går bra på nya dagiset för honom, men barn är anpassningsbara! Hur är det med sofie? Har hon fått ny lever? Kram

2014-07-06 @ 21:28:57
URL: http://www.finafiias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0