Min helg!

Då var min helg över och jag har blivit 31!
I fredags hade jag familj och släkt här på middag och tårta, jätte mysigt! Jag fick fina saker och är jätte nöjd!
Igår åkte grabbarna till svärföräldrarna vid 10 och jag njöt av tystnaden och egentid! Jag fixade inför tjejfesten och tog det lugnt, vilade, duschade länge, målade naglarna osv :-) rätt härligt faktiskt!
18.30 kom töserna och alla var så fina och hade tolkat 80 talet på olika vis..
Vi traggade massa, fikade, drack gott och shot ;-), lyssnade på gamla låtar, lekte och dansade natten lång!
jag fick även fina presenter av vännerna dem hade lagt ihop till presentkort, 1 på veromoda 500kr och ett på hälsa och helhet på 1000kr inte dåligt! tack!
ska visa några bilder..























Tack alla för denna helgen ♥

Nu väntar jag på att mina grabbar ska komma hem, saknar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0