Lite bilder från torsdagen. .

Vi var hos min farmor igår och hälsade på, fikade och hade roligt! Min farbror kom och sa hejdå, han åker ut på havet idag igen! Nyss bytt blöja och han inte få på byxorna innan han smet haha!

Vi gick därifrån direkt till Anna och Hedda för att hälsa på!
Mysigt, vi ses inte så ofta fast det tar 10min att gå mellan oss :-/ illa!



Sen var det dax att gå hem och laga lite kvällsmat!
Walle har börjat gilla sin puff!
Mys framför tvn!



Nu väntar vi på 3st från mammagruppen!
Igår fyllde en blogg väns son 1år, vi började följa varandra när jag hittade henne och våra söner hade BF samma dag, tänk att det är 2veckor till Walle fyller..haha galet vad länge jag gick över tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0