Påskägg. .

Igår hade vi bjudit hem svärföräldrarna, Walle fick två påskägg! Ett med choklad och russin och ett med två tröjor, byxor och en bild på en rutschkana som han skulle få, den hade dem i bilen. . Han blev såå glad!
Vi åt och fikade, så mysigt att ses.. dem har så mycket att göra nu hemma så det var ett tag sedan vi sågs, Walle var så lycklig att få busa med farmor och farfar!
Riktig mysis här hemma..



Idag var Walle på dagis själv 8-10.45 det kom mkt barn just när jag lämnade Walle så han hade inte tid att säga hejdå.. jag slapp se honom ledsen. han hade blivit ledsen ett par gånger men gått fort över när han fick syn på nya leksaker. .

Jag gjorde lite nytta bland Walles kläder, strök, tvättade och vilade!

När jag hämtade Walle fick han lunch hemma sen somnade han bums.. då njöt jag på altanen, varit så skönt väder idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0