Usch vilka dagar..

Att vara sjuk med en liten var en ny erfarenhet för mig.. Att feber kan få en så svag, svettas o frysa och bara känna sig helt övetkörd.. Även en hals som varit så tjock! Idag vaknade jag och kände mig bättre, så är på rätt väg nu! Rickard har haft kaos på jobbet och har varit tvungen att jobba, som tur är har vi nära och kära som hjälpt oss! I torsdags kom Petra och hämtade Walle vid 11 sen hämtade Rickard honom vid 17 när han slutat då hade Petra dessutom mat till oss båda, Rickard åt där och fick matlåda till mig så gulligt! Farmor var hos Petra och hjälpte till med maten :-) Så tacksam, jag sov dem flesta timmarna förutom en film som jag såg, men rörde mig inte från soffan..
Rickard har fått slita här hemma, tagit Walle om nätterna och fixat o grejat och dessutom jobbat, han är bäst! Jag har sovit i gästrummet för att störa dem så lite som möjligt och tvärtom, tror mä smittrisken minskar om ja inte andas på dem hela nätterna.
Igår var Walle mä svärmor, faster Malena och kusin Elli.. Dem busa på stan och eko, även igår låg jag bara o sov förutom besöket hos doktorn, puh ingen halsfluss! Walle har haft kul dessa dagar.. Lite nyttigt för mig att lämna bort honom lite även om man direkt saknar han massa! Idag hade faster Marie paxat honom hihi, men när jag vaknade och kände mig bättre så fick jag ju kolla om hon ändå ville ha honom medans rickard hade match och det ville hon och hade sett fram emot det så Walle åkte för 30min sedan och jag ska nu vila några timmar! Lyckliga som har så många fina runt oss som ställer upp tack ♥

Denna bilden fick jag av svärmor igår..



Kommentarer
Postat av: Linda

❤❤❤

2013-09-22 @ 10:36:30
Postat av: Ullis

Måste vara fantastiskt att ha så många nära o kära som ställer upp❤Det är du värd som alltid finns där för alla andra!

2013-09-22 @ 17:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0