Pass, pengar och biljetter. .

Japp då har jag packat klart och imorgon bitti 05.24 går tåget mot kastrup och där tar vi flyget till Mallis och palma stad! Det ska bli roligt men samtidigt är jag lite nojjig med en del saker, kanske töntigt men ändå.. Vem ska jag bo med? kommer jag kunna sova? kommer vi ha så späckat schema att man bara tuppar av på kvällarna? Får vi egen tid att göra vad vi vill? Kommer Walle vara snäll mot Rickard osv ;-)

Gick nyss en liten runda med Walle så han somnade i sängen, vi är hos Petra nu och ska sova här inatt! Jag hoppas där är internet på hotellet så jag kan uppdatera!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Du kommer att få det jättebra gumman! Passa nu på att sooooooova eller vara uppe och dricka paraplydrinkar hela nätterna...vilket du vill faktiskt, dags för lite Sandratid😉👍❤️Stor kram, hopppas du får en fantastisk resa!

2013-10-12 @ 21:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0