Helt magisk dag!

Gårdagen var helt fantastiskt, vi åkte tåg upp i bergen och sedan vandrade vi ner till en helt underbar strand där vi fick bada ca 1.5 timme. Avslutnings middag på kvällen på ett lyx hotell där det bjöds på 10 rätters, några rätter var lite för fina för min smak :-) men jag testade!

Ska visa bilder för dem säger mera..























Tog bild på några av rätterna. .
Ostron..


Just nu minns jag inte vad denna rätten heter men det är rå fisk med goda kryddor..


Bläckfisk med olivsmör..


En fetaost och gåslever..


En gåslever till fast annorlunda tillagda. .


Oxfile..


Lite efterrätt. .


Haft det helt underbart och är jätte glad att jag följde med. Nu sitter jag på tåget hem och snart får jag träffa mina gossar, saknat dem så mkt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh :))))

Efterrätten hade inte jag tackat nej till hihi ;)

Du gjorde helt rätt i som tackade ja till denna resa ❤

2013-10-17 @ 16:28:33
Postat av: Ullis

Vilken tur att du följde med, ser fantastiskt ut!❤️👍

2013-10-19 @ 15:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0