Fullt ös idag..

Babyrytmik kl 9, jätte mysigt vi gick både jag och Rickard! Stolt över honom att han gick dit själv en gång när jag inte kunde! Sedan var det jobb för mig 12-18.30, älskar dem flesta kunderna men skämten idag om vi också hade rea blev något jobbigt mot slutet ;-)
Efter jobbet väntade handboll på mig och malena och nästan 5000 andra människor, helt galet vilken stämning.. Det blev väldigt spännande mot slutet puh men dem vann, jätte mysigt att göra ngt bara jag o malena dok kan man ju inte prata så mkt med varandra där, känns som vi behöver ses snart o skvallra lite för vi han bara mä lite ;-)









Kommentarer
Postat av: Ingrid

Visst är det roligt att gå på handboll Sandra :)

2013-10-24 @ 08:55:27
Postat av: sandra

Jätte roligt Ingrid!!

2013-10-24 @ 09:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0