Härliga sol!

Idag har det varit helt magiskt ute! Walle åt kl 06 sen somnade vi om till 09 härligt! Jag och Walle gick på en promis, smsade farmor och frågade om hon ville mä och det ville hon, happy blev mä glad! (farmors hund) Vi gick en runda, happy träffa på sin kompis och dem busade! Jag och farmor tog en glass i kiosken sen bjöd farmor på fika hemma hos henne så den promenaden gav inga minus kalorier direkt haha men mysigt hade vi!
Walle somnade inte i vagnen på vägen hem, ovanligt!
Marie och Anton kom en runda, vi såg handboll och åt lite mat! Varit en härlig dag!
5kilo kvar till vikten jag hade på inskrivningen, dem vill jag ha bort till dopet! Jag var inte nöjd med den vikten men får bli mitt första mål!












Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja vilken underbar ledig dag! Tyvärr har vi inte hunnit sitta ner o njuta så mycket som vi skulle ha velat...blir mer o mer sugen på en lägenhet, ha ha! Men förhoppningsvis kommer fler soliga dagar när vi är klara med allt stök! ;) Stor kram, längtar till söndag!

2013-05-01 @ 20:50:04
Postat av: Charlotte

Underbara bilder :) när är dopet? 5 kg klarar du lätt :))

2013-05-01 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0