Flopp...

Varför ställde dem inte in föräldrarträffen idag? vi var 3st, 7st kunde inte idag..men hallå!! Blev sjukt besviken!!

Gick till jobbet sen och sa vilka veckor jag ville ha semester i sommar, tog ju dem 3veckorna som Rickard är pappaledig! Sedan frågade jag om jag fick börja jobba några lördagar när jag slutat amma och det fick jag! Fråga även om jag fick jobba en månad i okt eller nov då Rickard vill vara pappa ledig, det var inte heller några problem jätte skönt :-)

Sprang på Fie o Johan, vi tog en fika på duvanders! Där e lite vänligt om man behöver slänga fram tutten hihi.. men 89kr för en tekaka mä räkor är lite maffigt får jag nog säga!

Dagens köp blev 2 pyjamasar!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0