Dop, bebis..

Igår var prästen här och snackade om dopet, hon verkade trevlig! Kändes bra allting! Ser fram emot det, en hel del att fixa bara! Jag var i kyrkan och församlingshemmet och tittade, ville se hur där såg ut..skönt att slippa ha det hemma tycker jag.

idag ska vi hälsa på Lotta och Morris i Åhus, kanske stannar till hos mamma oxå fall jag är kvar i åhus när mamma slutat!

Igår tänkte jag en del på Daniel min gamla jobbar kompis som nu jobbar i åhus, tänkte ja skulle hälsat på honom på systemet..han ska bli pappa när som.. innan vi la oss igår fick jag en lustig känsla..Daniel o Malin kom upp i tankarna igen och jag bestämde mig för att skicka iväg ett sms till honom..skrev jag tänkte på dem och att det var nära nu osv skickade det kl 22.. vid 23.50 fick jag sms av Daniel att jag gjorde rätt som tänkt på dem för runt 23 kom deras Alice till världen..åå grattis igen♥ underbart!

ikväll ska jag o Sofie kolla på Rickards match här i Rinkaby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0