Dumma mig..

Idag har det varit en jobbig natt och förmiddag, nu äntligen sover Walle..får se hur länge dok! Han har varit gnällig och bara velat ligga vid bröstet..han somnar men så fort jag flyttar över honom till vaggan eller soffan vaknar han..förutom nu på 100e försöket.. han har nog haft lite ont i magen.. sen har han fått utslag.. Smsade med Petra, kom fram till att det kunde varit ngt jag käkat kanske som påverkat honom?! å visst är det så kom jag på sedan.. Dem fina röda jordgubbarna jag köpte på maxi igår, som vi mumsade i oss igår kväll.. tur jag bara åt 6-7st.. stackars liten :-( Hur ska man veta allt sånt?!

kram på er och trevlig helg ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du lär dig Sandra, ingen kan allt från början även om vissa verkar tro att de kan allt. Stor kram, och vet du, DU är den bästa mamman Walle kunnat få!

2013-03-15 @ 14:16:34
Postat av: Simmo

Inte ska du banna dig själv så Sandra! Helt omöjligt att veta allt och hålla koll på allt i början! Du är en kanonfin mamma och håller med om att du är den bästa mamman för Walle:)) Kramar!!

2013-03-15 @ 20:34:24
Postat av: Anonym

Det är tydligen många barn som fått utslag av maxis jordgubbar. Så de är kanske värre än vanliga. Det kan man ju omöjligt veta på förhand.

2013-03-16 @ 00:44:22
Postat av: Josephine

Man lär sig helt enkelt efterhand vad som funkar eller inte funkar på din bebis. Tänk på att bebisar i allmänhet är känsliga för lök i alla former, kål och starkt kryddad mat. Köp hem magdroppar från Apoteket och ngt som heter pysventil. Googla var man köper det.. Jättebra att ha hemma när den lille har magont. Är massage på magen i runda fingertoppsrörelser kan hjälpa. Kram!

2013-03-16 @ 01:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0