Depp..

Känner mig lite deppig idag, Rickard börjar jobba imorgon efter 3veckor hemma med oss eller ja en vecka på sjukhuset och två veckor hemma.. Känns tråkigt,närvöst och man undrar hur man ska klara sig.. Nu hjälps vi åt så bra med allt, imorgon får jag klara allt själv! Min bilkörning oroar mig oxå jätte mkt och jag undrar ibland varför jag inte tagit tag i min rädsla för att köra bil.. Det är verkligen illa..Och om jag inte vågar köra själv hur ska jag då våga köra med Walle i bilen.. litar inte på min körning alls.. Hade velat ha en liten bil med automatare..kanske det varit lättare för mig..men det kostar.. Nu ska man in till bvc en gång i veckan plus att jag inte vill känna mig fast hemma.. Hoppas vi får några rutiner jag o Walle efter hand som dagarna går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0