Äntligen..

Igår fick Linda o Robin äntligen träffa Walle dem har längtat! Vi åt god mat och vi hade fixat gotte till melodifestivalen.. Tyckte där va en del bra låtar, verkligen jätte kul att Robin vann! Walle va lite orolig igår han ville vara hos mig hela tiden och gärna känna bröstet..
Vi gick och la oss vid 23 han fick sova mellan oss eller ja väldigt nära mig :-) jag blev så chockad när han vaknade första gången och ville ha mat klockan var då 04.45.. nanat länge.. sen somnade vi om och han ville ha mat kl 08 igen! Låg o drog mig lite men killarna somnade om och sover fortfarande :-) Jag bara njuter av tystnaden på soffan!

Idag väntas flera besök, fler som vill träffa våran guldklimp ♥Skoj!

Schlager var inget för Walle..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0