överraskningsfest för Ullis ♥

Igår var det fest för Ullis som fyllt 40år!
Hennes fam hade fixat så släkt och vänner hade samlats i en lokal när Ullis och Peter kom! Walle skötte sig super bra! När klockan blev 22.15 och musiken börjades spela högre kände vi att det var dax för oss att åka hem! Jätte mysigt att få vara mä! Träffade Lisa som Ullis är moster till, super go tjej som jag inte träffat på länge! Hon har en Elias som fyller två i nov tror jag det var, full rulle..man vet vad man har att vänta hihi..Hennes kille diggade mä Walle ♥















Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack kära ni för att ni ville dela detta med mig! Så glad att ni kom o att Walle var med❤på ett strålande humör som vanligt! Kramar o tack igen för den fina presenten!❤

2013-06-09 @ 21:45:19
Postat av: Lisa (Nyman)

Åh gumman! Det var super kul att få träffa er♥ och Walle är ju bara såå go!! Vi måste verkligen försöka ses snart igen:) puss och kram och hälsa grabbarna♡

2013-06-10 @ 08:30:38
Postat av: Linda

Åhh va roligt med överraskningsfest:))
Uppskattas alltid :))

2013-06-11 @ 17:11:38
Postat av: erikasblogg.se

MEN, det är ju Ullis!! Jag lärde känna henne på Memira förra sommaren och nu är hon en av mina förebilder, hihi. Hittade hit till din blogg via blogg.se och tyckte jag kände igen ditt namn för Ullis la precis upp en bild på din lilla kille på insta :) Haha vad världen är liten :) Kommer kika in här fler ggr! Kram!

2013-06-11 @ 19:49:10
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: Linda

Mysigt! Var också på 40årskalas åt ulrika, fast en helt annan ulrika :)

2013-06-11 @ 20:12:44
URL: http://liilah.blogg.se
Postat av: Ullis

Kul att du hittat hit Erika! :) Världen är verkligen liten..❤❤

2013-06-11 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0